茶-茶

不稳定更新。欢迎私聊。

© 茶-茶 | Powered by LOFTER

202梅林炸毛的音频

自己截了梅林炸毛那一段的音频,单曲循环简直停不下来233333

自制了歌词

有人想要吗?要的话我给网盘链接

Merlin, on your feet. Arthur may be away, but I’m not.

梅林,站起来。亚瑟走了我还在呢。

Why is my leech tank still dirty?

为什么我的缸你还没刷

Where do you get the idea you can sit around all day doing nothing?

你怎么觉得可以坐在这无所事事?

Do you think I sit around doing nothing?

你觉得我无所事事吗?

I haven’t had a chance to sit around

从我来卡梅洛特的第一天

And do nothing since the day I arrived in Camelot.

我就从来没有无所事事过

I’m too busy running around after Arthur.

Do this Merlin, do that Merlin.

我跟着亚瑟忙里忙外

When I’m not running around Arthur, I’m doing chores for you

帮你干这干那

And if I’m not doing that, I’m fulfilling my destiny.

如果我不是在做这些,那我一定是在干命定之事

Do you know how many times I’ve saved Arthur’s life?

你知道我救了亚瑟多少次吗

I‘ve lose count. Do I get any thanks?

我数不过来了。他谢过我吗

NO.

没有。

I have fought griffins, witches, bandits, I have been punched, poisoned, pelted with fruit, and all the while, I have to hide who I really am

我跟怪兽女巫土匪打架,我被打被下毒被扔西红柿,我只能隐藏身份

Because if anyone finds out, Uther will have me executed.

否则就会招来杀身之祸

Sometimes I feel like I’m being pulled in so many directions, I don’t know which way to turn.

有时我被太多事情左右,我都不知道如何是好

百度网盘链接:点我

密码: sred

评论 ( 12 )
热度 ( 19 )